torsdag 13 maj 2010

اطلاعيه شماره۸ بوکان در اعتصاب عمومي بسر ميبرد. مردم به ديدار خانواده فرزاد کمانگر ميروند.

اطلاعيه شماره۸


بوکان در اعتصاب عمومي بسر ميبرد.
مردم به ديدار خانواده فرزاد کمانگر ميروند.

بوکان : همه مغازه ها و بازار شهر تعطيل است. مواردي که مغازه ها باز بود٬ نمايندگاني از طرف مردم به مغازه داران مراجعه ميکنند و دعوت ميکنند که آنها مغازه هايشان را ببندند که در ادامه اين صحبتها مغازه ها تعطيل ميشود.
طبق اخبار رسيده به کميته کردستان نيروهاي سرکوبگر به مغازه داران مراجعه ميکنند و ميگويند مغازه را باز کنيد. اما در خيابانها کسي براي خريد نمي آيد و شهر در حالت اعتصاب عمومي کامل است. مادر فرزاد کمانگر و افراد خانواده فرزاد در کامياران هستند و مردم از سنندج و کاوانه و ديگر شهرها براي ديدار و ابراز همدردي نزد خانواده فرزاد ميروند.
در سنندج محله غفور و تمام اماكن كسب و كار واقع در بلوار كردستان در سنندج به تعطيل کشيده شده و يكپارچه به اعتصاب پيوسته اند. نيروهاي امنيتي شهر نيز در سطح شهر پراكنده شده اند.خبري كه هم اكنون به دست ما رسيده حاكي است نيروهاي انتظامي و ماموران اداره اماكن رژيم كسبه و مغازه داران سطح شهر سنندج از جمله در خيابان هاي فردوسي و ششم بهمن را زير فشار گذاشته اند تا اماكن كسب خود را بازگشايي نمايند.

ماموران رژيم تلاش دارند فضا را به خشونت كشيده و اعتصاب را با شكست مواجهه سازند. ليكن مردم انقلابي کردستان با مقاومت در برابر فشارها و دسيسه هاي مزدوران رژيم به اعتصاب خود ادامه مي دهند. کردستان به فراخوان اعتصاب عمومي پاسخ مثبت داد و تا همين ساعت٬ يک پيروزي بزرگ در مبارزه مردم کردستان عليه جنايتکاران اسلامي به ثبت رسيد.

کميته کردستان حزب کمونيست کارگري ايران
۲۳ ارديبهشت ۱۳۸۹

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar